21 יתומים: פורסמו שמות ההרוגים בתאונה סמוך לקרית מלאכי

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on 21 יתומים: פורסמו שמות ההרוגים בתאונה סמוך לקרית מלאכי

ציפי שמעוני, פנטנש אובנך ומתניה איובי נהרגו בתאונה הקטלנית אתמול סמוך לקרית מלאכי לאחר שמשאית התהפכה על רכביהם. הם הותירו אחריהם 21 יתומים

אלדד עובדיה דוברות כב"ה דרום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פורסמו שמותיהם של שלושת ההרוגים בתאונה הקטלנית אתמול (שלישי) סמוך לקרית מלאכי: ציפי שמעוני, אם לעשרה ילדים ממושב שדה עוזיהו, פנטנש אובנך מקריית מלאכי, אם לשמונה ילדים ומתניה איובי אב לשלושה ילדים ממושב אבן שמואל.

המשטרה בודקת חשד שהשמאית שהתהפכה על שני כלי רכב נסעה במהירות מופרזת שאינה תואמת את תנאי הדרך.

כזכור, אתמול בשעות הצהריים ארעה תאונת דרכים קשה בכביש העוקף את קריית מלאכי על יד באר טוביה. משאית שהתהפכה במהלך נסיעה על מספר כלי רכב הביאה למותם של שלושה בני אדם ולפציעתם של שישה נוספים. צוותי מד"א וכיבוי והצלה רבים הוזנקו למקום האירוע והחלו לטפל בפצועים.

החובשים של מד"א אוראל אסולין ומאיר אביבי סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית שהתהפכה ותחתיה נלכדו 2 רכבים, רכב נוסף שהיה בסמוך ועוד 2 רכבים שהיו בתעלות בצידי הכביש. הגענו למקום בכוחות גדולים ומיד התחלנו בסריקה בזירה על מנת לאתר את כלל הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי. בסיוע כוחות חירום נוספים חילצנו מאחד הרכבים שהיו בתעלות 2 פצועים, אישה בשנות ה 40 שהייתה מחוסר הכרה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה וגבר כבן 60 שנפגע באורח קשה הורדם והונשם בשטח ופונה לבית החולים אסותא באשדוד בניידת טיפול נמרץ".

החובשים הוסיפו וסיפרו: "מרכב נוסף שהיה בתעלה בצידו השני של הכביש חילצנו 2 נשים כבנות 60 כשהן בהכרה מלאה, הן נבדקו בשטח ופונו גם כן לבי"ח אסותא באשדוד. אישה בת 61 וצעיר בן 22 חולצו מרכב שהיה בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון. הם טופלו בשטח ופונו באמבולנס מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון. גבר בשנות ה 30 חולץ מרכב שהיה מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו. אדם מחוסר הכרה נוסף נלכד ברכב פרטי מתחת לחלקו הקדמי של המשאית . נהג המשאית, גבר כבן 27 שהיה בהכרה מלאה ושכב על הכביש טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אמא! איפה הרכב???????????????